tisdag 7 april 2009

Skrik, och gäsp

Efter att först ha varit sjuk och sedan få ta hand om sjuk lilla så känner jag mig mycket sliten. Allt slit med tvättmaskinen gör det inte bättre och jag känner hur både ilska och frustration bubblar upp.
Tydligen är det inte maskinen som läcker (vilket jag kommer att få betala över 2000 kr för ändå) utan det sitter i rören i golvet. Nu kör jag maskinen och tömmer vattnet i en hink för att dubbelkolla detta. Två gånger dessutom eftersom jag missade att en hink var full och det rann över, då kunde jag ju omöjligt se var vattnet kom ifrån sedan.

Ungarna är utanför och ikväll blir det sallad från pizzerian, mer än så orkar jag verkligen inte.

1 kommentar:

  1. Det kan stämma det där med rören! Vi fick en ny tvättmaskin som visade sig läcka men då va det våra rör som behövde rensas och det gjorde våran hyresvärd åt oss.. =) Är det eran privata tvättmaskin ? // Anna-Karin

    SvaraRadera