onsdag 22 april 2009

Fullbokade igen

Ikväll ska jag på styrelsemöte på dagis. Mitt första riktiga möte som ordförande blir det. Tur att jag har några punkter att ta upp så att jag inte bara sitter där och ser dum ut.

På fredag ska vi titta på huset som fuskrenoverats igen. Inga bud är lagda på det så kanske är huset intressant om man kan få det för ett bra pris?!
På kvällen är det sushi-buffé här hemma. Mamma kommer hit och vi tänkte höra om lillans gudfar ville vara med eftersom han ändå ska med och titta på huset.

På lördag får vi se om jag och Malimmys hinkar lite öl ihop, jag väntar på svar från henne om hon kommer ifrån. Det vore så kul att komma utanför de här dörrarna lite.

Just det, jag höll nästan på att glömma att vi blev ruinerade idag. Vi skulle byta till sommardäck och upptäckte att vi behövde nya däck. Notan slutade på drygt 5000 kr. Efter det beställde vi utemöbler lika mycket så nu blir det att hålla i slantarna ett tag.

2 kommentarer:

  1. Hoppas på att sjukdommarna inte blir bler eller värre utan vänder nu, då hinkar vi!!

    SvaraRadera
  2. Låter trevligt att komma hemifrån en stund, själv hoppas ajg att det snart dras ihop en tjejkväll här i byhålan så att ajg oxå kan komma utanför dessa fyra väggar.
    Lycka till med huset och hoppas att det går som ni vill :-)

    SvaraRadera