onsdag 8 april 2009

Sammanfattning

Egentligen är jag för trött för att skriva nu, men jag gör en sammanfattning av dagen:

  • Jag och lillan helghandlade inför påsken


  • Jag fick en så kraftig huvudvärk att jag trodde att jag skulle svimma


  • Dottern hittade påskägget på dagis som alla barnen letade som galna efter, dagens stordåd 1


  • Sonen åkte till sin pappa i grannlandet för att åka lite snowboard


  • Jag förberedde för påskharen:


  • Titta vad som jag kunde hämta ut från bolaget (efter att typ 15 pers varit involverade och klämt och tittat på lådan):


  • Färjestad vann SM-guld och det innebär att säsongen är över. Jag kan ha mist goda vänner som kanske aldrig kommer tillbaka hit. Så klart är jag glad för deras skull ändå! Dagens stordåd 2.
  • Jag har tränat för första gången på flera veckor, anledningen är att jag har gått upp i vikt igen.


Nu bär det av mot sängen, morgondagen har massor att erbjuda oss.

1 kommentar:

  1. Najs med drycken som äntligen dykt upp! Hoppas verkligen den smakar lika gott som du minns!

    Hur går det med husletandet?
    Vi får ta en öl snart och prata ikapp!

    Kram & Glad Påsk på er!!

    SvaraRadera