lördag 25 april 2009

Åh vilken lyckad födelsedag

Dagen var precis som jag ville att den skulle bli, full med roliga aktiviteter, god mat och trevligt sällskap.
Vi åt tyskt på marknaden till lunch, sedan sushi till middag:



Husvisningen var trevlig och vi har lite att fundera på nu. Det här är väldigt svårt tycker jag, tänk om vi köper ett hus och så kommer "det perfekta huset" ut till försäljning veckan efter?!

Av mamma och hennes särbo fick jag champagneprovning, jag längtar redan. Jag fick också en kurs på datorn i att fotografera, det ska bli jättekul!
Dotterns gudmor (och min brors mamma) skickade blomstercheckar vilket kommer väl till pass nu på våren och av mormor fick jag fotsalt och fotkräm.
Lillans gudfar bidrog inte bara med skjuts att hämta nya utemöblerna, rådgivning på husvisningen och trevligt sällskap, han hade också med sig vin!

Idag verkar det bli marknad och tivoli, maken är alltså mindre förtjust.

5 kommentarer:

  1. Och vem har de gamla möblerna ??
    Sömmerskan

    SvaraRadera
  2. Och dom gamla va hamnade de tro:-)))
    Sömmerskan

    SvaraRadera
  3. Tur jag inte gillar sushi säger jag bara ;-)...då hade det sett ALLDELES för gott ut!
    Glad för din skull,att födelsedagen blev lyckad! :-)
    kram

    SvaraRadera
  4. De där tallrikarna skulle jag gärna sett ståendes på mitt bord! ;) Blev det från HK eller nåt av de andra ställena?

    SvaraRadera
  5. lenags: Jag vet inte riktigt vad som hände där, men din son tyckte att er trädgård var den perfekta platsen för våra gamla utemöbler. ;-)

    Mia: Japp HK blev det. Nästa gång ska jag dock be om att få mer variation på bitarna, man får ju aldrig mer än typ 6 olika. Lite tonfisk hade tex inte varit fel.

    SvaraRadera