måndag 20 april 2009

Iriterad

Jag känner mig trött och irriterad idag.
Vi har pengar på kontot som vi inte kan röra pga att vi letar hus, men vem vet hur länge vi kommer att få leta?? Ska vi inte kunna göra något alls innan vi har hittat rätt hus? I så fall kommer det att sluta med att vi panikköper ett ruckel som ingen kommer att trivas i.

Förra sommaren insåg vi att utemöblerna hade sjungit på sista refrängen, men vi valde att inte köpa nytt eftersom vi ev. skulle ha hus den här sommaren och då vill man ju köpa något som passa den uteplatsen/altanen.
Nu sitter vi här på samma uteplats med utemöbler som faller i bitar.

Usch vad irriterad jag känner mig över att leva i detta "mitt-emellan-två-bostäder-på-oviss-tid"

2 kommentarer:

  1. Det måste kännas väldigt frustrerande,det förstår jag..hoppas ni hittar ert drömhus snarast!
    kram

    SvaraRadera
  2. Jag förstår din frustration, hoppas att ni snart hittar "erat" hus
    Kram

    SvaraRadera