torsdag 23 april 2009

Förberedelser

När tjejerna hade somnat skulle jag ställa mig och baka cupcakes till min födelsedag i morgon. Då kommer maken på att han vill cykla till sin kurs som börjar kl 8 i morgon bitti och han hittar inget lås till den.
Som bekant så får inte maken köra bil just nu, så jag, taxichauffören, fick sätta sig bakom ratten och köra iväg för att köpa ett lås.
Det tar typ 5 minuter att gå längst ner i affären för att hämta låset och 5 minuter att gå tillbaka till kassorna, när jag kommer till kassan ringer maken och säger att jag inte behöver köpa lås eftersom han hittat sitt och nyckeln till det!!!

Vad säger man då??!! Jag hann ju inte baka cupcakes heller så jag fick springa tillbaka och hämta några små tårtor till i morgon.

100 bitar sushi har jag beställt till kvällen, jag längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar