fredag 10 april 2009

Blåsor

Plötsligt upptäckte jag att lillan hade blåsor runt munnen och utslag över hela kroppen. Hon skriker när hon får något i munnen och tar sig för munnen och säger "ont". Efter att ha pratat med rådgivningen åkte vid till akuten men åkte hem igen efter 30 minuter utan att ha pratat med någon. Det var proppat med folk och jag ansåg inte att vårt ärende var akut nog att stanna. Vi provar den jouröppna vårdcentralen i morgon istället.

Min amerikanska kompis åker hem i morgon så hon kom över med massa mat från frysen som de inte ville slänga. Det kändes sorgligt att säga hejdå eftersom det inte är säkert att hon kommer tillbaka. Kommer hon tillbaka blir det inte förrän i oktober.
Vi kommer dock att hålla kontakten via mail och telefon och kanske åker vi över och hälsar på dem någon gång i framtiden?!

Tänk på mig i natt när jag är uppe igen med lillan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar