måndag 20 april 2009

Maken är en skit!

Ibland kan min man vara en skit!
Han kommer hem efter att jag har varit ensam med sjuka barn i 2 veckor och han har mage att klaga på att jag inte har gjort tillräckligt här hemma!!! Jag har ju varit uppe dag och natt med barnen och slitit så att jag har varit gråtfärdig, men enligt min man borde jag ha gjort mer.

Bla så kräktes tjejerna på soffkuddarna och jag tog av dem och tvättade dem. Att sätta tillbaka dem när de hade torkat stod inte högst på listan och det fick jag nu anmärkning på.

Jag är så arg och ledsen att jag inte vet var jag ska ta vägen. Just nu är han inte vatten värd och det krävs mer än en ursäkt för att han ska ta sig ur det här.

2 kommentarer:

  1. Förstår att du är arg,jag hade blivit vansinnig milt talat!!...en annan har ju följt dig i detta elände du haft de sista veckorna..har han?..han kanske inte riktigt förstått hur jobbigt du haft det?...
    Hoppas han inser vad han begär..och en stor fet ursäkt är du värd!..*krama om*

    SvaraRadera
  2. usch för honom just nu! *morrar åt dig med*

    SvaraRadera