fredag 3 april 2009

Sjuk, sjukare...

..inte sjukast än men det kanske kommer. Jag är i alla fall sämre än igår.

Nu skriver jag shopping-lista och undrar hur jag ska kunna komma undan matlagningen när jag är sjuk utan att spendera för mycket pengar?! I kväll blir det köttbullsspett till tjejerna och rostbiff till mig och sonen, till det potatissallad. I morgon ska vi grilla korv med dagisbarnen och deras föräldrar, söndag får det blir hämtmat till lunch eftersom vi ska på ett Me&I-party kl 11 och barnkalas kl 14. Lördag och söndag middag kvar bara.

2 kommentarer:

  1. Krya på dig!!
    Ät resterna från hämtmaten..? ;-)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Nu slipper du söndag middag! Välkomna till Momo på söndagmiddag. Det blir nåt enkelt. Så mysigt det ska bli att få hem mina 3 (ok, 4 då)smulor! Kram och bort med elaka förkylningen!

    SvaraRadera