söndag 5 april 2009

Morgonspya

Nej jag är inte gravid och ingen är heller sjuk, åtminstone inte i magsjuka.
Det var lillan som stoppade in för mycket mat i munnen igen till frukost, och som bekant så spottar hon inte ut då utan hon kräks istället. Den här gången rakt över hela köksbordet.
Jag såg vart det var på väg när jag såg storleken på biten hon stoppade in i munnen men jag hann inte hejda henne.
Det nya idag var att jag upptäckte att dottern, precis som sin bror verkar ha spyfobi, för hon började hulka när hon såg lillasyster kräkas.

Det märks också att jag har varit sjuk ett tag, för det första jag trampade på när jag kom in i köket var en pizzabit från igår och så illa brukar det inte annars vara.

Kl 11 ska vi på Me&I-party, kl 14 blir det barnkalas och sedan ska vi till mamma och äta.
Busy busy busy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar