fredag 24 april 2009

Utländsk mat

Som de flesta av er vet så har jag en förkärlek för utländsk mat (ja ja, jag gillar all mat, men mest utländsk).
Idag på torget har de en marknad med mat från hela världen och den får jag inte missa.

http://www.traditionalmarket.co.uk/traditional-market.htm

När jag och maken var i Skottland för några år sedan hade de en jättestor sådan marknad och jag hade kunnat ströva runt där och äta hela dagen.
Idag kan jag bara ta en lätt lunch, 100 bitar sushi väntar ju till kvällen.

4 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis!!! :)

    Mm. Sen jag träffade exet så har jag fått upp ögonen för mat från mellanöstern. mmm.. underbart!

    Men sushi är ju himla gott det med!
    Ha en riktigt bra dag! kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis i efterskott, låter som att du ahde en lyckad födelsedag.
    Några av dom som är med på marknaden hyrde stugor på "våran" camping för några veckor sedan mycket trevliga fransmän/kvinnor

    SvaraRadera
  4. Grattis i efterskott, verkar som du hade en bra födelsedag :-)
    Några av fransmännen/kvinnorna hyrde stugor på "våran" camping för några veckor sedan när dom var här i Nyköpingstrakten, supertrevligt folk

    SvaraRadera