fredag 10 april 2009

Lycka

En sådan här dag krävs det inte mycket att glädja mig.
Sonen är och åker skidor med sin pappa i grannlandet. De är 28 personer som där varav 14 barn i åldrarna 7-14 år. Gissa om sonen trivs???!!! Det finns pool, kompisar och han delar hotellrum med bästa kompisen. ÄNDÅ sitter han och chattar med sin mamma säkert i 1 timme nu på kvällen och berättar allt som har hänt under dagen!

Det här är frukten man får skörda när man visat sina barn att man är intresserad av vad som händer i deras liv och också välkomnat dem i hela sitt eget.

Tack älskade vännen min för att du finns och förgyller kvällen för din trötta mamma!

3 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt med den varma kontakten man har med sina barn! Min 12 åring följde med mej på Thåström, och min underbara dotter på 14, följer min blogg och skriver fina ord om mej, i sin blogg.
    Man känner att man gjort ett "bra" jobb med sina barn:-)

    SvaraRadera
  2. Ja inget värmer mer än att få kärlek och respekt från sina barn, bara för att de vill ge!

    SvaraRadera
  3. Där har du facit i hand...vilken toppenmamma du måste vara! :-)
    kram

    SvaraRadera