söndag 5 april 2009

Jisses vilken dag!

Dagen har varit lång och innehållsrik.
Den började med ett Me&I-party där jag beställde följande till tjejerna:



(den rosa klänningen)

Och följande hemma-mysbyxa till mig:



Sedan bar det av på barnkalas och efter det åkte vi till mamma där hon fick ta över ett tag. Jag var fullständigt utmattad och hjärtat slog fort och hårt så jag behövde få lägga mig på soffan en stund och sedan bli serverad god mat.
Tack mamma för andningspausen!

Nu är jag trött och sliten igen, men jag tror att sjukdomen är på väg att gå mot sitt slut.

4 kommentarer:

  1. Tack själv för att jag fick träffa mina smulor idag! Det är alltid lika härligt, roligt och intensivt att träffa er! Krya på dig, Stumpan!

    SvaraRadera
  2. Novas Me&I-kläder har hon haft hur länge som helst = bra storlekar/passform och slitstark kvalitet. Gillar det märket!

    SvaraRadera
  3. Jag har också varit nöjd med Me&I tidigare, men förra året var velourkläderna riktigt skräp. Resåren och passformen gick sönder/ändrades efter ett par tvättar och detta gällde samtiliga 3 velourplagg jag köpte.
    I år valde jag bort sådana plagg...
    Ska jag lägga lite mer pengar på kläder gör jag det hellre på danskt, den kvaliteten slår allt!

    SvaraRadera
  4. Klädpartyn är alltid riskabla. Man intalar sig själv att inte köpa så mycket. Yeah, right...

    Me&I-folket har hittat svenskarnas svaga punkt, ångesten att låta bli, när alla andra köper...! :-D

    SvaraRadera