söndag 19 april 2009

Jag tror att jag har tappat bort en indier!

Idag har vi farit runt på ärenden som vanligt. På det minst lämpliga stället fick jag telefonsamtal där personen i andra ändan undrade om jag pratade engelska. Mannen pratade engelska med indisk brytning vilket gjorde mig lite förvirrad.
Jag tog för givet att samtalet var till min man men det var en man som hade frågor angående produkter som jag har ute till försäljning på diverse siter. I den stressiga situation jag befann mig i så blandade jag ihop annonserna och det tog ett tag att få räta på situationen.
För att göra en lång historia kort så ville han köpa en säng av mig och skulle ta bussen för att hämta den. Vi gjorde upp tid och plats och jag åkte hem för att vänta på honom.
Ingen dök upp och ingen ringde.

Nu undrar jag alltså var indiern tog vägen?! Om någon har sett honom på en buss eller irrandes någonstans i staden får ni gärna höra av er!

2 kommentarer:

  1. Hahahaa!! Ja tror ja DÖÖR!! Det är inte var dag man tappar bort en indier!!! Men om jag skulle råka hitta en disorienterad sådan ska jg genast skicka honom till dig!

    SvaraRadera
  2. Håller med föregående talare :-) Hur blev det med sonen? Blev han bättre sen?
    En annan fråga, hur går det med Wii Fit? Själv har jag int stått på den på säkert en månad *skäms* men det känns så meningslöst att sätta igång innan sommaren för då är vi ju massor i husvagnen och dit kan jag inte ta med Wii, men jag måste verkligen skärpa mig, dom kvällar ajg inte gå kvällsprommis så MÅSTE jag ställa mig på Wii Fit minst 30 minuter...så det så.. :-) lär säkert gå jättebra med min självdiciplin...*not*

    SvaraRadera