söndag 8 mars 2009

Tillbaka till sjukträsket?

Nehe, nu verkar vi vara på väg tillbaka till sjukträsket igen. Stora tjejen har varit trött hela morgonen, inte velat äta och gråter och skriker för allt. Hon känns lite varm, men jag tror att febern kommer att komma i natt om hon blir sjuk igen.

Dessutom vräker snön ner utanför fönstret så jag känner mig plötsligt mindre sugen på att ge mig iväg till affären. Jag misstänker att vägarna kommer att se bättre ut en måndag än en söndag när det snöar så här.

Vad fördriver man eftermiddagen med då tro? Säg för guds skull inte tv för den kräks jag snart på!

1 kommentar:

  1. Värsta jo-jo effekten på dessa sjukdomar :-(
    Jag bara hoppas karlen min inte börjar spy..för jag VILL verkligen till jobbet imorgon..bort från denna sjukstuga!

    SvaraRadera