tisdag 10 mars 2009

Husletande

Det här evinnerliga husletandet driver mig till vansinne snart!!!

På torsdag ska jag titta på ett nytt hus som jag ändå troligtvis inte vill ha. Huset är nytt men ganska enkelt och alldeles för litet för oss. Dessutom är det granne med en vändzon för bussar så vare halvtimme kommer det en buss och stannar utanför ens staket. Kanske är det en sådan sak som man vänjer sig vid efter ett tag, men gör man det med för litet utrymme också?

Det har inte funnits ett enda intressant hus ute på marknaden sedan oktober då vårt drömhus gick för en skitpeng bara för att banken krånglade med oss.
När ska alla fina, stora hus finnas tillgängliga igen???

2 kommentarer:

  1. Ert hus kommer till er med lätthet den dag det står där framför er! Men jag förstår att det är frustrerande. Men jag tror att det inte är bra att kompromissa med sina önskemål och drömmar. De är ju faktiskt gratis en tid till. Jag vet att ni kommer att hitta det ni vill ha!

    SvaraRadera
  2. Tålamod ;-)..det kommer när det är helt rätt!
    Förresten..Iggle piggle o makkapakka går på barnkanalen kl.06.00 och 17.30!
    kram

    SvaraRadera