onsdag 11 mars 2009

Knepig känsla

Idag var jag med om något som kändes väldigt knepigt.
Jag var med en av mina amerikanska kompisar på IKEA och lät barnen leka lite medans vi tog en fika. Hon berättade att någon som jag känner hade skrivit om vad jag tycker om henne i ett forum någonstans.
Till saken hör att min kompis man är en person som väldigt många känner till, och förra veckan skrev man en uppseendeväckande artikel om honom i en av kvällstidningarna. Detta har orsakat väldigt mycket skriverier om han och hans familj.
Nu har alltså någon jag känner yttrat sig om min kompis genom att citera mig. Det konstiga är att informationen om mig inte riktigt stämmer, men man tydligt förstår att det är mig man menar.

Konstig känsla måste jag säga, även om inget ont var sagt...

1 kommentar:

  1. fy, vad obehagligt!! sånt där tycker jag är riktigt läskigt o obehagligt :( o samtidigt kan man bli redigt fö****nad!! Stå på dig!!
    kram Maja

    SvaraRadera