onsdag 11 mars 2009

Lägesrapport

Jag blir tröttare och tröttare för varje dag som går nu. Ungarna är lika trötta och skriker och bråkar.
Jag intalar mig själv att det bara är 2 dagar kvar nu, sedan kommer maken och allt blir bra igen.

I morgon ska jag och kompisen från idag titta på huset jag tidigare har pratat om. Det ska bli spännande, men jag tror inte så mycket på det i dagsläget.
Hennes man behöver tydligen inte jobba i morgon så hon kan lämna sonen hemma, men jag ska försöka titta på hus med två vilda ungar i hasorna. Tur att det inte är drömhuset jag vill inspektera...

När vi hittar drömhuset har jag också hittat drömleksaken att ställa i trädgården. Maken sa att jag förlorade hans röst när han såg prislappen.



Hur cool är inte den här???

3 kommentarer:

  1. Ha,ha..nu tittade jag på klippet utan ljud..MEN jag kan säga,att hade jag kommit utifrån och fått syn på nån som sprattlar omkring på det viset,hade jag helt klart trott att galningen höll på att drukna och hade hoppat i för att rädda!! (och då kan jag säga att jag är ganska RÄDD för vatten ):-D

    SvaraRadera
  2. Ha ha ha, då kanske man får räkna med att grannarna hoppar i och "räddar" en några gånger innan de har fattat då. :-D

    SvaraRadera
  3. Skitcool pool.....

    SvaraRadera