tisdag 17 mars 2009

Äntligen!!!!

Jag är så ivrig att maken har låst in sig på toan och vill att jag lugnar ner mig innan han kommer ut.
Anledningen är så klart att jag har hittat ett hus som kan vara perfekt för oss!
Enda "nackdelen" är att huset har pool, och det avskyr maken. När han var liten var det hans uppgift hemma att göra rent poolen så det är något han tidigt har sagt att vi aldrig kommer att skaffa. Som tur är gillar han också huset.
Nu kan jag knappt bärga mig tills visningen om 1½ vecka. Guuuuud så spännande!

4 kommentarer:

  1. Hoppas han vågat komma ut nu! Vet ju hur du låter när du bli entusiastisk... Tummen upp, det kan vara drömmen.

    SvaraRadera
  2. Åhh,vad roligt..hoppas verkligen att det är "ert" hus denna gången,låter ju så :-)
    spännande!!
    kram
    ps.Poolproblemet går att lösa..bara skicka hit den,så städar vi den och "tar hand om den" åt er! ;-)

    SvaraRadera
  3. Kul! Du får berätta vart det är nånstans, vid tillfälle :)

    SvaraRadera
  4. Håller tummen HÅRT! Det vore så gott för er att hitta ert hus nu!! Poolen ja... Vi kan komma lite regelbundet och hjälpa till! Det gör vi hos svärmor och det fungerar fint! ;-)

    SvaraRadera