lördag 14 mars 2009

Husvisning

På måndag ska jag och maken titta på huset igen. Det är svårt att bestämma sig för om ett hus är bra nog, tillräckligt stort och ligger på rätt plats. Vi får tänka ordentligt på det här efter måndag.
Dessutom spelar ju prisen en stor roll också. Det här huset har varit till försäljning i snart ett år och de har sänkt priset två gånger, ändå har de inga bud än. Kan man få ner det ytterligare kanske det blir svårt att inte köpa det eftersom man få mycket mer hus för pengarna än någon annanstans.

Vi har också hittat ett mindre, äldre hus som kanske är ok. Det är dock ett kedjehus, ligger också vid vägen och har inte så stor tomt, men priset är hälften av det första. Vi ska nog se det också.

2 kommentarer:

  1. Är det huset du nämnde för mig ni ska kolla på?

    SvaraRadera
  2. Ja det är det nog. Saken är den att när jag tänker på huset så känns det ok, men när jag åker dit så känns det mindre bra. Inget bra tecken antar jag.

    SvaraRadera