måndag 2 mars 2009

När jag...

...satte mig i bilen efter att ha släppt av dottern på dagis så slocknade lampan i bilen. Tur att jag inte åkte till verkstaden direkt och betalade pengar för att höra att inget är fel på bilen.

Nu har jag med andra ord sparat pengar på bilen idag, så jag och lillan tog en fika efter handlingen och sedan köpte vi lite kläder till henne. Ungen kommer att bli sötare än någonsin i sina nya outfits!

Andra fyndet idag var en helgbukett som skulle börja slokna på måndagen och slumpas bort billigt. Den såg helt ok ut och för 19 kr var det inget snack om saken.



Jag älskar färska blommaor, men när tulpanerna som har slagit ut lite redan kostar 70 kr så backar jag.

På posten kom också ett paket med Molo-kläder till lillan. Så här glad blev hon över sin "Gagegoja-tröja":

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar