tisdag 10 mars 2009

House-kväll

Det finns en risk att jag har börjat överdriva det här med "House-kväll" här hemma.

Jag har ganska länge satt som rutin att äta Ben & Jerrys glass när jag tittar på House, men ikväll förberedde jag till och med kläderna jag skulle ha på mig!

Saken är den att jag alltid börjar frysa när jag har ätit glass. Maken känner ju till detta fenomen och är i stort sett beredd med filten när jag kommer tillbaka till soffan efter att ha ställt in glasspaketet i frysen igen.
Ikväll satte jag på mig långärmat redan innan glassen och avsnittet, detta för att slippa krypa in under filten.

Ja, nu när jag läser vad jag har skrivit så står det klart: House-kvällarna har gått för långt!

1 kommentar:

  1. Haha, men House är bra. Har köpt två av säsongerna och tänker väl införskaffa de andra också..

    SvaraRadera