fredag 1 maj 2009

Valborg

Igår lagade jag och mamma mat på dagis. Innan jag skulle gå hem sa en i personalen (den som är minst generös med beröm): "När du är här smakar det alltid så gott och det ser så trevligt och fräsht ut".
De orden passade perfekt att ta med sig hem över helgen.

På kvällen drack jag och grannen vin och maken tittade på hockey. Eftersom det blev några glas för min del så var det en självklarhet att båda tjejerna vaknade hela natten.
Idag är jag trött och har mensvärk samt ont i ryggen. Redan igår kändes det som om jag hade ont i njurarna men idag känns det värre, är det inte bättre tills i morgon får jag kanske gå och kolla upp det?!

1 kommentar:

  1. Låter inget vidare..det är inte UVI?...
    Tranbärsjuice är bra att dricka!
    Jag åkte på 8st kraftiga UVI från Sep-07 till sep-08,det är därför de kollar mitt urin varje gång hos BM nu..jag höll på att bli psykiskt förstörd under den tiden,då det enda som gjordes var att ge mig penecillin hela tiden,fick t.om recept för att ta ut en massa när jag själv ville,eftersom jag kände själv när det kom...njurstenar har jag haft 2ggr...så om du nu går med UVI för länge,är det ju lätt att njurarna blir drabbade..kolla upp!
    kram på dig

    SvaraRadera