lördag 9 maj 2009

Cykeltur

Det tog mig 30 minuter att cykla hem till mamma med två ungar i cykelvagnen, motvind och uppförsbackar. Jag var så svettig att tröjan satt fast mot huden.
Vinden låg mer bakom oss på hemvägen och då hade jag ju också bara ett barn i kärran.
Jag har nog bränt mer kalorier än jag fick i mig genom den goda smulpajen hos mamma.

Vi åkte och tittade lite utanför huset vi är intresserade av och jag känner verkligen för huset. Hoppas hoppas att budgivningen håller den här gången.

När vi kom hem ringde en kvinna som hade ett hus till salu och undrade om vi var intresserade. Huset låg i rätt område men det kommer ju lite fel i tiden nu när vi har hittat det andra huset. Jag ska nog åka dit och titta i alla fall, det skadar ju inte...

1 kommentar:

  1. Nu låter det verkligen som att det händer nåt åt rätt håll för er..jag tror på detta huset!..känslan..
    Fin bakgrund förresten :-)
    kram kram

    SvaraRadera