tisdag 19 maj 2009

Äntligen lite gjort!

Nu har jag äntligen fått lite gjort här hemma och till och med nått en viss framgång med tvättmaskinen. Inte genom att den plötsligt har slutat läcka, men jag får lite pengar tillbaka från försäkringsbolaget.
Jag har också pratat med konsumentvägledaren angående hur jag går tillväga med fakturorna på reparationerna, ringt doktorn angående min arm och mina njurar, kört mormor till blomsteraffären och pratat med besiktningsmannen på huset jag vill ha.

Nu är det lunch här hemma.

2 kommentarer:

  1. Vad har du gjort med armen?...har du fortfarande ont i njurarna?..Jisses,du måste tänka LITE på dig själv också!...Bra du ringt nu!
    Och vi som har en tvättmaskin ute i längan som fungerar utmärkt...en extra vi inte behöver,önskar du hade varit min granne nu ;-)
    kram på dig

    SvaraRadera