söndag 24 maj 2009

Hus och snälla lejon

Idag har vi tittat på huset vi funderar på att bjuda på i morgon, det jag verkligen vill ha.
Vi har också tittat på ett hus som ska säljas privat och där kommer vi inte att lägga bud i dagsläget. Huset var i mycket dåligt skick, men med ett bra läge som gjorde att vi ens åkte dit och tittade.
Maken konstaterade nöjt att det var den första husvisningen vi varit på där det bjöds på öl, och barnen var övertygade om att deras hund var ett lejon.



I morgon ska jag laga mat på dagis samtidigt som jag sköter budgivningen på huset via telefon, intressant att kombinera dessa två...

Inte för att oddsen är så stora, men i morgon när jag skriver här kan jag tekniskt sett vara husägare.

2 kommentarer:

  1. JA! Det hoppas vi på!! HEJA;HEJA!!!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej, tack för din kommentar.
    Jag tror att om jag hade varit i Karlstad och sökt hjälp så hade min barnmorska på Charlotta mottagningen tagit mig på större allvar än vad dom gjorde i Gbg tyvärr.
    Skönt att dom tog dig på allvar så att allting gick bra!
    Hade dom vetat att jag bar på GBS så hade dom hunnit att ge mig dropp då jag låg på förlossningen och dom försökte manipulera och bromsa förlossningen i ett halvt dygn.
    Jag hade hunnit att få droppet i tid då.

    Kramar

    SvaraRadera