onsdag 20 maj 2009

Hustittande

Egentligen var jag på väg att lägga mig, men bara för Moosans skull uppdaterar jag kort om hur det gick när vi tittade på huset. Stackaren ska föda vilken sekund som helst, och jag känner igen hur lite man vill missa i bloggvärlden.

Huset var underbart och bättre än jag trodde. Det har massor av små skavanker, men inget man inte kan göra något åt.
Jag vill, jag vill, jag vill ha det här huset, men 15 andra familjer var där och det finns säkert någon mer som vill ha det...

En kvinna mailade mig nu under kvällen och frågade om jag ville komma och titta på deras hus som de ska sälja. Deras hus ligger precis intill sonens skola så det vore ju heller inte fel.
På söndag ska vi både titta på huset jag tittade på idag och det här nya huset som nu dök upp från ingenstans. Kul!

Nu Mossan kan du åka och föda! *ler*

2 kommentarer:

  1. :-)TACK!..Se! Jag kunde ju inte ens gå o lägga mig i hopp om att du skulle hinna skriva ;-)
    Men du,det låter ju toppen!!
    Detta måste väl ändå vara ERT hus..alla de andra 15 får väl vänta på sin tur,precis som jag tycker ni fått göra tillräckligt länge nu!
    Jag tror på detta!!
    kram kram

    SvaraRadera
  2. Oj vad många intressenter. Håller tummarna att det går bra iaf. :-)

    SvaraRadera