onsdag 13 maj 2009

Varför går allt sönder???

Cykelvagnen går inte längre att få fast på cykeln, fästet fungerar inte alls.
Jag har tagit bilder och skrivit till försäljaren i Holland men inte fått svar. Nu kan jag alltså inte cykla i alla fall..

Tvättmaskinsreparatören var här igen och bytte tvättmedelsfack, maskinen läcker lika mycket ändå.
Nu ska jag alltså köpa en ny maskin OCH betala för 7 besök från reparatören!!! Lägg också till en ny cykelkärra och vad mer som kan tänkas dyka upp bakom nästa knut.

Usch vilken skitdag!!! Ungarna har varit hemska idag med, de skriker, retas och slåss hela tiden. Undra om de har gett sig fan på att driva mig till vansinne???
Sonen har idag sagt för första gången att han hatar mig, och det kommer väl inte att bli den sista. Han tog visserligen tillbaka det sen, men sådant kan man inte ta tillbaka.

Jag kanske skulle lyda en bekants råd och ta ett glas vin och invänta morgondagen, det kan ju i alla fall inte bli värre.

3 kommentarer:

  1. Håller med din vän!

    Förresten tror jag det är något som går!! Har också ungar som det växt ut horn på idag! 3 av 4 iaf... BAAAHHH!!!!

    Men i morgon är en ny dag....
    Ska vi inte ta och träffas snart? Du & ja över en öl, du minns kanske.. Vi är VÄL värda det!!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Såna dagar brukar jag tänka: "Det blir kväll idag med". Och lustigt nog är förtretligheterna snart ett minne blott! Tills näasta sån där dag...

    SvaraRadera
  3. Man blir starkare av allt jobbigt man går igenom!
    Hoppas morgondagen blir bättre...
    kramar om

    SvaraRadera