fredag 15 maj 2009

Hemnet

Fredagar brukar vara den dag då de uppdaterar mest med nya hus på Hemnet. Jag ska sitta och trycka på "uppdatera" hela dagen tror jag.

I kväll kommer kanske en kompis över på ett glas vin, det ska bli väldigt trevligt. Även om det kanske inte är optimalt att dricka vin när man ska vara uppe hela natten med ett febrigt barn som får man väga för- och nackdelar. Jag behöver det rent socialt och jag och den här kompisen har pratat om det allt för länge nu.
Mitt knep med dvd-spelaren i sovrummet på morgonen kanske kan användas i morgon med om natten blir för tung?!

2 kommentarer:

  1. det blev alltså inget med de hus du nämnt? Håller tummen! Ert hus finns ju där ute, de som bor i det vet bara inte att de vill flytta än...

    SvaraRadera
  2. Huset vi är intresserade av har inte visats än, men jag är rädd att det går upp för mycket i pris...

    SvaraRadera