onsdag 20 maj 2009

Förkyld mitt i dramat

I morse vaknade jag med så mycket snor i näsan att jag nästan inte kunde andas. Jag fick kasta mig upp och leta efter nässprayen och efter det kunde jag inte somna om.

Eftersom jag är så extremt morgontrött så händer det liksom aldrig att jag ligger där och lyssnar på tystnaden, någon annan är alltid vaken före mig.
Nu låg jag där och funderade och kippade efter luft. Jag kom fram till att det faktiskt finns en stor sannolikhet att vi inte får huset och att jag sitter här nästa vecka, ledsen och uppgiven.
Nu får jag inte tänka så utan fokusera på visningen ikväll och sedan ta det som det kommer.

Lillan och jag köpte årets första svenska jordgubbar idag. 45 kr litern kostade de så jag passade på innan maken kommer hem och är ekonomisk.

1 kommentar:

  1. Jag har faktiskt tänkt på dig och huset idag..ärligt!...nyfiken är jag....måste ju hinna se hur det gick innan jag föder...hmm...det betyder alltså att jag måste vänta ännu längre med att föda..? ;-)
    Kram på dig

    SvaraRadera