onsdag 13 maj 2009

Ledsen

Jag känner mig ledsen. Allt går fel, alla bråkar och jag har inget särskilt att se fram emot.
Jag vet att det kommer att bli bra och att jag bara behöver ta mig igenom detta, men just nu är det tungt. Dag för dag ska man igenom och det är liksom bara tråkigheter och inget kul. Dessutom är jag trött och vill inget hellre än att sova på nätterna, ändå ligger jag där och vrider och vänder på mig.

Ja ja, i morgon är ju full av alla måsten med så det är väl bara att tugga på...

2 kommentarer:

  1. Du kanske borde få hjälp att komma ur den där negativa spiralen. Förstår att när det är just så som du beskriver, så känns det tungt. Omgivningen påverkas också, så det det slår tillbaka med en gång. Det är inte lätt att vara ensam med de där tre smulorna, och allt går sönder dessutom. Ringer ikväll så ser vi om jag kan hjälpa till att "coacha" lite. Håll ut Tizu - du är fantastisk som du är. Du måste inte vara på topp hela tiden! Kram!

    SvaraRadera