söndag 17 maj 2009

Lista

10 FAVORITER
Dialekt: Gotländska
Mat: Skaldjur
Låt: Isabella (kommer med andra ord inte på någon i dagsläget)
Film: P.S. I Love you
Tecknad figur: Katten Gustav
Sport: Shopping?
Komiker: Sissela Kyle
Veckodag: Fredag
Glassmak: Choklad
Soloartist: Ulf Lundell

9 FÖR TILLFÄLLET
Humör: Frustrerad
Tanke: Jag måste snyta mig
Kläder: T-shirt och mysbyxor
Bakgrund:En trist köksvägg
Ljud omkring mig: Barnstoj
Känsla: Förkyld
Tid: 09.06
Bästa sak: Datorn!
Planerar: Att köpa hus!!!

8 FÖRSTA
Bästa vän: L
Husdjur: Kanin
Utlandssemester: Rumänien
Piercing: Öronen
CD skiva: Carola
Bil: Vit Mazda 323
Ord: Mat?
Jobb: McD

7 SENASTE
Telefonsamtal: Min man
Mat: Plockmat i Italiensk stil
Dryck: Vatten
Biltur: Handlade mat
Tv-program: Robinson
Spelad låt: Isabella
Köpta klädesplagg: Jeans

6 HAR DU NÅGONSIN
Dejtat någon av dina bästa vänner: Nej
Brutit mot lagen: Ja
Gått mot röd gubbe: Japp
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Ja
Varit med på TV: Ja

5 NEJ TACK
Skolämne: Historia
Mat: Smaklös mat
Musik: Death metal
Dryck: Whiskey
Djur: Ödlor

4 SAKER
Du gör när du har tråkigt: Bloggar, surfar, pysslar, bakar
Du gjorde igår kväll: Lagade mat, bråkade med barn, såg på Robinson, suktade efter hus
Du kan höra just nu: Surret från datorn, barn som busar, kaffebryggaren som puttrar, tvn
Du inte kan leva utan: Min familj, min dator, min mobil och min kamera

3 PERSONER
Du kan berätta allt för: J, M och K
Du tycker om: Förutom familj och nära vänner så är det grannen A, nätvännen T och M som jag lär känna
Du inte gillar: Jobbiga grannar, släkt som snackar skit utan grund för det, arbetskompisar som inte hjälper andra

2 VAL
Coca cola eller fanta: Coca Cola
Hund eller katt: Hund

1 ÖNSKAN
Ett lyckligt liv för vår familj

Kopiera gärna listan och fyll i den ni med! Jag snodde den från en annan blogg men gjorde om den lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar