torsdag 28 maj 2009

Nedlagt

Nu har vi lagt ner budgivningen. Det blev för mycket för oss och vi önskar köparen lycka till!

Det vi tittar på nu är mindre hus med mindre att göra, vi är lite avskräckta av tanken på att ligga ute med så himla mycket pengar. Lagom är bäst!

Kvällen spenderade jag på styrelsemöte och medlemsmöte på dagis. Bra och dåliga stunder där, men nu är jag trött och ska kasta mig i sängen.
Dagens lyft var dock nu i kväll när min mamma erbjöd sig att ta barnen på lördag kväll. Vi vet inte än vad vi ska göra eftersom jag tyvärr tackade nej till Malinmys när jag trodde att jag inte hade barnvakt. Något kul hittar vi alltid på!

2 kommentarer:

  1. Kan höra med sambon om han har nåt planerat för lördagen - kanske vore läge för en träff, vi fyra, annars? Kan ju höras i morgon om saken...

    SvaraRadera
  2. Smart tänkt där.
    Det sticker så lätt iväg en massa pengar om man måste renovera.
    Hoppas det löser sig.

    SvaraRadera