torsdag 14 maj 2009

Snorigt igen

I natt vaknade lillan flera gånger av sin snuva. Jag låg (sömnlös som vanligt) och väntade på att feber skulle bryta ut hos henne.
I morse vaknade hon på strålande humör, men med en 11:a under näsan så klart.
Vi stack iväg till Öppna förskolan som skulle ha lite picnic och sånglek utomhus, och så fort vi kommer dit blir lillan jättedålig. Hon somnar i mitt knä till och med!
Upp och cykeln och ta vägen förbi Apoteket innan vi åker hem. Väl hemma är hon glad och ganska pigg igen.

Nåja, hon får väl sitta framför tvn och vila idag då så kanske hon mår bättre i morgon.

3 kommentarer:

  1. Hoppas snuvan går över utan febertoppar den här gången! Jag kommer gärna över till dig på den där vinkvällen vi pratade om snart. Kanske kan liva upp lite :) När passar det dig?

    SvaraRadera
  2. Åh, det vore perfekt!
    Jag kan nog vilken kväll som helst faktiskt, både den här veckan och nästa.
    Kolla hur du har och hör av dig!

    SvaraRadera
  3. På lördag ska jag till mor på melodifestival-frenzy men jag kan nog i morgon kväll redan om det funkar för er? Ring gärna ikväll eller så, när ungarna lagt sig och du har tid att göra upp nåt :)

    SvaraRadera