torsdag 1 januari 2009

Ett nytt spännande år

Jag går nu in i det nya året med spänning och glädje. Det gamla året var bra, men jag tror att det här kommer att bli bättre.

Nyårsafton blev lyckad. Mormor, kompisen och jag åt med tjejerna, såg på film och sippade upp 2 flaskor skumpa. Grannen kom över och hjälpte till att dricka lite vid 23-tiden, och hon bar också med sig sitt lilla akvarium till vinglas. "1 glas vin om dagen är bra för hjärtat" har jag hört, men om det gäller hennes glas kan man lika gärna säga "1 fylla om dagen..."

Här kommer lite bilder, förklaring behövs nog inte, jag tror ni fattar vad ni ser.









Ipren var absolut mer effektivt för lillan, men hon sov oroligt ändå. Idag är hon kanske lite lite bättre, men det är marginellt.
Mormor bjuder på middag efter att jag bjöd igår, tack och lov för det. De sista 3 nätterna har jag sovit väldigt lite så jag går inte direkt på högvarv. Att fixa middag när man är trött och har en sjuk gnällig unge under armen är inte min favoritsysselsättnig.

Jag måste sätta på dagens tredje kanna kaffe för att hålla mig vaken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar