fredag 2 januari 2009

Trailer Trash

Eftersom jag inte kommer någonvart med varken bannern eller bakgrunden så lägger jag in julklappen som brorsan fick av mig. Jag lägger också in texten till så att ni förstår lite bättre vad det är.



This collection features all of your favorite trailer park trash figures including:

Betty Lou (at the gas pump)

Billy Boy (with banjo)

Moo-Moo Ma ( wearing that very flattering Moo-Moo outfit)

Flea Market Fred (with his bucket of chicken)

Golly Wally (with wrench)

Squint Black (all dressed in black with a guitar)

Kegger Ken

Flo (in waitress unifrom)

Lazy Roy (in his Lazy Boy chair smoking a cigar)

Doo-Doo Dan

Catfish Clem (complete with Catfish)

Commando Karl (complete with flag on shirt)

Behöver jag säga var jag fick tag i dem?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar