tisdag 20 januari 2009

Dodsangest

Igar levde jag med dodsangest i over 4 timmar.
Om ni har sett filmen "The perfect storm" kan ni kanske forestalla er vad jag genomgick.
Egentligen var det bara en turistbat mellan oarna har pa Kanarieoarna, och bara lite hart vader, men jag ar ju livradd for sma batar sa for mig handlade det om liv och dod.

Aldsta dottern kraktes pa ditvagen men hon var langt ifran ensam, massor av manniskor gjorde det samma eftersom det guppade sa.

Vi akte bla till en obebodd o som bara hade en gammal fiskerestaurang, maten var himmelsk!!! Vi at Paella och farsk fisk, till och med barnen alskade det. Eller ja, de har atit lika mycket som oss pa den har resan.

Sist men inte minst kan jag beratta att Lillans nya ord ar "illa". Det betyder "jag gillar inte" och det anvander hon (argt) hela tiden.

3 kommentarer:

  1. Hoppas hon inte tycker "illa"m att åka hem snart. Nu börjar det bli plågsamt utan små smulorna och den långe drasuten! Men njut av det ni har kvar där. Hemma är det slaskvinter... Kram! Momo

    SvaraRadera
  2. *skrattar* barn är för härliga!

    Snart kommer hon på en ny taktik att köra med när hon upptäcker att "illa" inte längre fungerar längre fram. :D

    SvaraRadera
  3. utmanat dig i min blogg..

    http://vaniljlatte.blogspot.com/2009/01/utmanad.html

    SvaraRadera