lördag 3 januari 2009

Chockad

Jag försökte slita mig från datorn en stund nu i kväll och slog på tvn. "Körslaget" var på och plötsligt zoomar de in något plufsigt och runt som visade sig vara Gry Forsell! Jag har inte sett henne på ett tag (eftesom jag knappt ser på tv) och fick en chock när jag såg henne. Tuttarna jäste som bulldegar över urringningen och midja fanns det inte på långa vägar.
Jag tror att jag har hört ryktas om att hon är gravid så nu vet jag hur folk har reagerat när de har sett mig med mage. Särskilt om de inte hade träffat mig på ett tag innan dess.
Jag har ju gått upp minst 30 kg med varje unge så liiiiite förändring har man nog sett på mig med.

Stackars Gry, vad hemskt att se tillbaka på det där när bebisen är ute och hon börjar krypa igen.

2 kommentarer:

  1. Äh.. hon var ju fin ju! Hon kunde kanske bara haft lite mer tyg runt tuttarna..

    SvaraRadera
  2. Tänkte samma men har sett den stackars flickan i fler mycket märkliga kreationer de sista veckorna i just körslaget... I går var bäst hittills! Men de kund ju vänt urringningen innåt istället för utåt...

    SvaraRadera