måndag 5 januari 2009

Trevligt besök

I eftermiddags var min vän malinmys här med man och de två yngsta busungarna. Som vanligt hade ungskruttarna så kul att de inte ville att det skulle ta slut, och jag hade minst lika trevligt med de vuxna.

Min käre vän hade till och med presenter med sig, detta trots tandvärk från tandläkaren. Det borde ju ha varit jag som gav henne presenter, inte tvärtom!

Hur som helst så berättade jag sist vi sågs om min vurm för änglar. Jag har ju länge samlat på änglar, men eftersom jag inte har någonstans att ha dem nu så är det inte så många som känner till denna last.

Den här fina ängeln fick jag idag, och mina tjejer fick också de här ljuvliga små älvorna:





Om allt ser konstigt här om en stund så är det för att jag jobbar på att få bloggen fin för alla som läser den.

1 kommentar:

  1. Attans! Nu har du snyggaste bloggen juh! Nu ser jag HELA texten i rätt fält! ;-)
    Kram

    SvaraRadera