fredag 9 januari 2009

En god natts sömn

I natt sov jag 8½ timme, i sträck!!! Undra hur många gånger det har hänt de sista 3 åren?!
Lillan glömde att vakna kl 5 för sin välling, och sedan sov barnen tills jag väckte dem 7.45. Härligt!
Jag mår mycket bättre idag, jag tror till och med att febertoppen jag hade igår var ett direkt resultat av att jag är så trött efter att ha varit ensam i tre veckor. Julen är härlig, men det innebär också mycket jobb, det är ju annars rätt mycket att göra här hemma så julen blir lite intensiv.

Idag ska jag:

  • Ringa den amerikanska familjen som jag lovade att ringa upp igår men glömde
  • Åka och helghandla med barnen
  • Städa upp här hemma, åtminstone dammsuga
  • Förbereda en mysig middag tills maken kommer hem strax efter kl 19
  • Leta reda på pappren som jag skulle ha fyllt i till Försäkringskassan i augusti
  • Leta reda på pappren angående namnbyte efter giftemålet, som jag skulle ha gjort för 2 månader sedan

Men först ska jag njuta av mitt kaffe och kolla vad som har hänt i världen medans jag sov så sött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar