lördag 24 januari 2009

Utmanad!

Jag har blivit utmanad av Vaniljlatte så här kommer mina resultat:

Regler:

1.Länka till den som taggat dig
2.Berätta sju personliga sanningar om dig själv
3.Tagga sju personer i slutet av ditt inlägg
4.Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så de uppmärksammar att de blivit utmanade.

Sanningar om mig:

1. Jag är grymt båträdd, ju mindre båt desto värre.

2. Jag hatar att ta i ost, lök och disktrasor, bara tanken på hur mina händer kommer att lukta efteråt får mig att få rysningar.

3. Jag kan inte rapa.

4. Jag ser sällan på tv, men när jag gör det blir det House, Let’s Dance och dokumentärer. Det kan dock utan problem gå en vecka utan att jag sätter på tvn.

5. När jag är överviktig känns det inte som min egen kropp, jag mår psykiskt och fysiskt dåligt över detta.

6. Jag är så förälskad i landet Grekland att jag får fjärilar i magen bara av att tänka på att vara där.

7. Jag har inga som helst problem med spindlar ormar eller kryp, men ödlor får det att krypa under skinnet på mig.


Jag utmanar:

Maria
Kamelfoten
Mamma Mia
Vilmisen
Beivor
Malinmys

Som ni ser blev det bara 6 st för mig, men jag kunde inte komma på fler...

2 kommentarer:

  1. Detta ska jag göra! Fast väntar till i morrn, tror jag. Min hjärna är avslagen just nu ;)

    SvaraRadera