onsdag 28 januari 2009

Katastrof-natt

Natten var katastrofal!!! Lillan var vaken av och till fram till kl 4, sedan var hon helt vaken och skrek till kl 7. Varför kan det inte vara jag som har sömnproblem i den här familjen, det hade jag kunnat leva med, att alltid bli väckt är värre.

När jag skulle boka en tid till läkare skulle allt jävlas med mig, Vårdcentralen kunde inte hjälpa mig om jag inte ringde mellan kl 8.45-9.15, men jag lämnar ju på dagis då! Eftersom det tydligen var helt omöjligt att få en läkartid om man inte kunde ringa just då fick jag ringa samtidigt som jag körde bil i snöyra med två trötta och gnälliga ungar bak.

Räddningen var nog kompisen som kom över för att prova mitt Wii Fit efter det, då fick jag annat att tänka på och slapp vara arg hela dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar