måndag 26 januari 2009

Idag har jag:

  • Blivit bortkörd från min parkering eftersom jag har parkeringen på hörnet och flyttbilar tydligen inte kommer in och ut på området
  • Burit på en skrikande unge när jag lagade mat (fast jag vet inte ens om jag kan kalla resultatet mat)
  • Burit på ett sovande barn när jag lagade mat
  • Skrikit åt varje unge i familjen minst 5 gånger
  • Handlat mat men glömt hälften på listan
  • Själv bestämt var vi ska åka på semester nästa gång, och dyrt blir det
  • Kört 32 minuter på Wii Fit
  • Rensat i barnens leksaker men bara lyckats slänga 3 saker eftersom de plockade ur sakerna ur soppåsen och skrek "jag tycker ju om den ju"
  • Tvättat, hängt tvätt, vikt tvätt och lagt undan tvätt
  • Fått avbryta 3 samtal pga skrikande barn
  • Uppmuntrat min son att endast göra en del av skolarbetet som läraren bett honom göra, kvalitet framför kvantitet

Ja, det var nog den här dagen i helhet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar