måndag 12 januari 2009

Badhuset

En kompis ringde här vid lunch och frågade om vi ville följa med till badhuset. Jag och stora tjejen packade väskan och följde med som tur var. Det var jättehärligt att komma i väg och få bada lite, och ungarna gillade både badet och fikat efteråt (fikat lite väl mycket).
Se hur glad dottern är på väg ner i badet:



Nu är jag ännu mer laddat att träna lite på Wii Fit (vilket jag hörde går under namnet Fittan, lite för chockande för mig att använda mig av här). I kväll blir det ett 45 minuters pass.

2 kommentarer:

  1. Åh vad roligt att bada så! Längtar tills man kan gå dit med lillskruttan :)

    SvaraRadera
  2. Ja eller hur att badhusbesök brukar få fart på tränadet!? Det är lite strategiskt att gå dit för min del för då måste man visa sig i baddräkt och då inser man att det är dags att börja röra på sig ;) Sen kanske själva badandet ger lite också, förutom nöjet. "Kom ner för rutschbanan nu vännen så ska mamma ta emot" Ka-tjing! Där brändes 7 kalorier ;)

    SvaraRadera