torsdag 8 januari 2009

Gnäll gnäll gnäll

Jag är så otroligt trött att jag tror att jag stupar. Kanske var det ingen bra idé att köra 45 minuter Wii Fit idag, men när febern gick ner gjorde jag det för att jag var så uttråkad. Jag kommer bergis att ha träningsvärk i morgon.

När jag skulle hämta dottern på dagis idag var jag som mest omtöcknad av feber och trötthet och då körde jag mot rött i en stor korsning. På samma ställe har jag tidigare kört mot rött 3 ggr förrut, vilket i sig är väldigt väldigt pinsamt.
Däremot har jag bara fått parkeringsböter 1 gång och kör sällan för fort. Alla har vi våra brister.

Maken verkar komma hem i morgon. De jobbar stenhårt nu och har så gjort hela veckan så han kommer att vara som en trasa när han kommer hem. En trasa som måste följa med oss på barnkalas på lördag morgon. Åhhhh vad han kommer att älska det!

Snark, snart somnar jag här vid datorn så det är bäst att jag släcker ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar