onsdag 10 september 2008

Skryt skryt och ännu mera skryt

Min bror tycker att hela min blogg är ett enda skrytforum där jag skrävlar och skryter om det jag köper och gör. Själv anser jag inte att det kan bli skryt eftersom jag inte tvingar på någon detta jag skriver här, folk läser av fri vilja.

Här kommer lite mer skryt, bara för dig brorsan:

Dagens planterade blommor utanför dörren:



Igår satte jag mer än 100 lökar här utanför så nu kommer jag att noga studera rabatterna ända fram tills våren kommer. Jag satte Pingslilja, Påsklilja, Tulpaner, Krokus och Snödroppe.
Ha ha, grannarna kommer att få en chock i vår eftersom jag knappt hade en blomma här i somras och så exploderar hela uteplatsen i vår.

Jag har också varit på möte på sonens skola, tagit med min mormor till Blomsterlandet och bakat Vaniljcupcakes med bilar-fluff på:



I morgon ska jag ta cellprover, blääääää. Välbehövligt men inte så kul.

1 kommentar:

  1. Men hörru.. du måste ju skriva receptet på de där smarriga små sakerna! MUMS! :) och vad fint du hade gjort det!

    och jag tycker _inte_du skryter,jag har läst värre skrytbloggare än så här! Du berättar ju bara.. :P

    SvaraRadera