fredag 5 september 2008

Polisanmälan

Idioten är polisanmäld! Nog om den saken.

Nu på kvällen var jag och tjejerna på Me & I party igen. Lillan bajsade och stora tjejen kissade på golvet. Sonen ringde konstant och undrade när vår spelkväll skulle börja. Jag lyckades i all hast köpa en flugsvamptröja med matchande strumpor till lillan. Ett glas vin hann jag också hälla i mig, sedan insåg jag att det var läge att gå hem.

Överlägset vann jag över sonen i både dart och bowling, jag låter inte mina barn vinna i spel, de får lära sig den hårda vägen. När han tog fram Guitar Hero satte jag mig vid datorn i stället, han är grym på det spelet!

Maken har åkt till jobbet och blir nu borta i 3 veckor. Vi bestämde tillsammans att han ska ta en veckas övertid den här gången,det betalar vår resa till Kanarieöarna i februari.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar