fredag 12 september 2008

Vin

Så här bra började min (nästan)barnlediga kväll:



Jag tog med mig ett glas i badet och sedan har jag suttit här vid datorn och letat leksaker på Ebay och pratat i telefon med en mycket god vän.
Livet känns bra och all oro kan vänta tills i morgon.
I morgon ska vi förresten på dagisutflykt med korvgrillning. Ungarna kommer att älska det och sedan kommer de att sova som små fyllon på natten, det gillar mamma.

Dessutom håller jag på att lära mig hur man importerar alkohol från länder utanför EU, svindyrt och inte lätt, men jag ska hitta ett sätt att få hit min goda cider och det mousserande vinet. Helst skulle jag vilja få hit det innan bröllopsfesten, men det är att vara väl optimistisk.

Nu fortsätter letandet efter klipp runt om i världen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar