tisdag 23 september 2008

Lite av varje

Guuuuud vad jag är bra på att handla på E-bay! Jag gör sådana superklipp som man bara inte kan motstå! Oftast leksaker till barnen som inte finns här, men annat smått och gott också.

Undra om det är bättre att ha bröllopsfesten efter jul när alla papper är i sin ordning?! Det kanske är lite lugnare då samt att jag har mer tid att planera allt på.
I morgon när min man kommer hem får vi prata igenom det.

Som bekant blir jag ju sällan sjuk, men rethosta får jag ofta ofta. Nu är den här igen och retar gallfeber på mig, dessutom rinner det ur ena ögat varje gång jag hostar.
Om någon undrar varför jag bara har mascara på ena ögat sent på dagen så har ni här förklaringen.

En ny smak av Ben & Jerrys står i frysen och snart börjar veckans start på "Vem kan slå Fredrik och Filip", härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar