tisdag 9 september 2008

Bakning

Den lilla odågan jag har är en värre utbrytarkung än Ursut någonsin kan bli.
Hon får också Björnligan och Bröderna Daltons att framstå som söndagsskolebarn. Det räcker med en sekund så har hon hittat på hyss!
Jag höll på att baka, och trots att vi var i samma rum hinner detta hända:



Visst, jag kanske borde ha skällt på henne istället för att leta upp kameran, men hon såg allt bra mysig ut där hon satt.

Mitt första försök till Macarones slutade i fiasko. De fastande i bakplåtspappret och såg inte alls så där frasiga och härliga ut som på bilden. Undra vad som gick fel?!



Skam den som ger sig, jag försöker snart igen.
Mannen har också påpekat att det uttalas "macarooooooone" och inte som makaroner. Rätt ska vara rätt.

Jag har också gjort Ahlgrens bilar-fluff att ha på cupcakes som jag tänkte baka i morgon, mums (hoppas jag).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar